3,5 månad utan bryggkaffe försmäktar jag på denna ö

rubrik säger mer än bilder OCH ord idag.
hade gjort inprincip vad.som.helst för riktigt svenskt (gevalia! zoega! löfbergs lila!) bryggkaffe nu..
 
hade mysigaste eftermiddagen/kvällen på länge igår men 3 fina halmstadkvinnor vid namn linnea, sandra & emmie. vi bakade massa julgodis och sen var vi svåra i fyra timmar i sträck då vi endast drack vinflaska efter vinflaska och pratade om musik och kärlek. så himla underbart och fint var det!
 
nu väntar tre dagars julfirande. ikväll; julmiddag med mina fina flatmates, julia och minna. och vi har köpt prinskorv och köttbullar och jansson och minna ska bjuda på vin. så himla fint! är redan jättepepp.
I morgon är jag och julia bjudna till mina värdföräldrar på julmiddag. ingen aning om vad detta innebär men det låter sjukt spännande. och på tisdag ska jag och julia bjuda hit mina kids på julmys. vi ska baka och äta mat och se på julfilm och lyssna på julmusik och bara ha det så himla fint.
 
åh. låter som en bra vecka med andra ord. men vet ni vad det bästa är?
på fredag kommer albin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0