update

min fyraåring jag tar hand om är världens citatmaskin. och helt underbar såklart! förutom (!!) att han kallade mig "CRAZY WOMAN" i morse när ja råkade hälla gröt i hans tallrik istället för flingor som han hade önskat till frukost. haha. de vet vad de vill!

lite senare när vi var på väg till skolan mötte vi en av hans kompisar och hans mamma. mamman tittar snällt på min fyraåring och säger: hi sweetie, are you alright?
och han svarar:
- OH YEAH UNDERWEAR!!!
hahah. mamman tittade förskräckt på mig som nervöst försöker förklara bort det lite samtidigt som jag asgarvar inombords.

utöver detta så brukar han sjunga på "call me maybe" och "baby" med justin bieber till min stora förtjusning. och igår när han gjorde ett coolt hopp med sin scooter så skriker han: GANGNAM STYLE.

som sagt, världens härligaste unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0