ursäkta hemskt dålig updatering- men det är ju faktiskt jul!

i torsdags flög jag & min kärlek hem till Sverige för att fira jul och nyår hemma. så himla fint var det att landa i ett snöigt och iskallt sverige, och dagarna här går alldeles för fort. men njuter av varje sekund av min långa julsemester :) igår var det julafton, och det var lika mysigt som alltid! Bröt inga tradtioner utan åt massvis med mat, kollade på kalle, fikade och pratade, såg karl bertil johnsson (julens höjdpunkt!) och öppnade alla enormt fina julklappar! STORT tack till både min sverigefamilj och min londonfamilj. ni är finast. 
Kan inte lova att uppdateringen kommer bli bättre nu när jag har semester. här ska det ju umgås, shoppas, fira nyår och ikväll är det juldagsutgång som väntar. så vi får helt enkelt se när jag tittar in här igen. Definitivt med en fet uppdatering när jag är tillbaka i London. Här kommer iaf liter bilder från gårdagen:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cissi

Bongo ikväll eller!? kram och god jul en dag för sent.

2012-12-25 @ 16:45:23
URL: http://cissilaurila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0