amanda lovisa borgenhede

innan jag flyttade till london hade jag en liten avskedsmiddag med mina närmaste, (alla 15 haha<333) och då var såklart en av dom min älskade bästis amanda. hon gav mig en skiva i handen och sa att det bara var något litet som skulle få mig att tänka på alla. idag när jag letade efter en bok hittade jag skivan i en av mina lådor. jag satte genast in den i datorn. den var inte bara fylld med låtar som får mig att tänka på denna fantastiska kvinna, utan även fylld med dokument till varenda låt på skivan som beskriver varför hon valde just dessa låtar.. nu sitter jag här i tårar och glädjs över att jag har den bästa vännen på hela jordklotet! Mandy när du läser detta, hoppas jag du vet att jag ÄLSKAR dig. tack för att du är den bästa som finns!
 

"Tänk vad många gånger jag satt på den här på hemmafester och några sekunder senare är du där och drar ett solo tillsammans med mig. Jag älskar det med dig, att du alltid är där! Du är bara alltid där liksom!<3

 

You´re simple the best

Better than all the rest

Better than anyone

Anyone I ever met!"
 
haha amanda vilken jävla stjärna (haha!) du är<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0