flat planet

 
fredagen den 16:de november mötte jag upp fina linnéa vid oxford st. för att äta lunch. hon hade hört talas om ett ställe som heter "flat planet", och vi bestämde oss för att kolla in det. Vilket var sjukt bra gjort av oss! det som serveras på flat planet är inte helt oväntat "flatbread" med olika awesome saker på. jag åt en med kyckling, pesto, mozarella, rucola och vitlöksås på. ASSÅ, WOW! så himla gott. och inredningen var hur fin som helst och allt var bara så mysigt. så ett hett tips om ni är i london och vill äta en sjukt värd lunch; testa flat planet!
 
nu ska jag gå och hämta upp mina fina kids och ikväll ska jag sitta barnvakt, så det väntas fredagsmys!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0