londonlista

Vilket väder är det idag? fint höstväder. klar luft, massa färger och solsken.

Vad har du på dig?  kofta, klänning, strumbyxor, kängor och halsduk. allt i svart

Vem saknar du just nu? Albin och mina bästa vänner som antingen befinner sig i USA, Indonesien eller kvar hemma i jönköping. Räknar ner dagarna nu, om 35 dagar så ses vi!

Vad gjorde du igår? igår jobbade jag, sov, kollade på film, diskade och satt barnvakt på kvällen. hade dock världens finaste jobbdag. fotograferade barnen när de lekte i parken och sen köpte vi glass.

Vad ska du göra i helgen? i helgen kommer min pappa hit. och det ska bli SÅ SKÖNT att få krama en person som man känner så bra som man känner en pappa! ÅH

Nämn tre saker som är bra i tillvaron just nu: Jag bor i London, och det händer alltid något roligt här! det var nummer 1. nummer 2 är att det börjar bli så himla juligt i london. Oxfordstreet är upplyst och spelar julmusik och julskyltar. och de säljer glögg och pepparkaksdeg på "totally swedish".  3. har världens finaste värdfamilj.

…och tre dåliga: 1. har sån hemlängtan för tillfället. eller kanske inte hem till jönköping. men jag saknar mina kompisar så det verker i bröstet nu, och skulle göra rätt mycket för att bara för en eftermiddag kunan sitta och dricka tee i felicias kök. 2. det är kallt. 3. har pojkvänsabstinens, albin KOM HIT!

Vad är dagens planer?  ska till westfields för lite serious julklappshandling med julia och ida.

Vad gör du just nu?
 ska gå och hämta kidsen på skolan om 5-10 minuter

Vilken plats skulle du helst vilja befinna dig på nu? i albins famn. var vi befinner oss spelar inte så stor roll. men helst i london då om jag fick välja.
 

Vilket var det godaste du åt i veckan? FALUKORV omg

Vad är det konstigaste du gjort i veckan? har inte gjort så mycket konstigt den här veckan, haha, men träffade massa nya människor i tisdags och det kändes iaf knäppt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0