londonlistan

http://open.spotify.com/user/ulliw/playlist/4tUeUQT9uPH3qicLeZAJrO

(bygger fortf på min londonlista, lyssna gärna, har så mycket bra musik att dela med mig av!!)
 
 

idag var jag med om sjukaste grejen på länge. Gick runt på oxford street i lugn och ro, och framför mig gick två tjejer i trettonårsåldern. De gick och pratade med varandra med ett ganska så argt tonläge, som om de bråkade. Men hör inte vad de säger förrän den ena tjejen skriker:
- JUSTIN BIEBER IS NOT YOUR BOYFRIEND!!!!
och puttar sin kompis. Sen börjar de skrika och putta varandra och dra varandra i håret tills en tant fick gå fram och dra dom ifrån varandra och då grät båda hysteriskt. Jag skyndade mig därifrån..
 
Igår var jag på "Breaking Dawn part 2" med julia, cissi, linnea, emmie & sandra. och tyvärr måste jag säga, en STOR besvikelse. så jävla kass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0