saker jag inte förstår mig på med England och Engelsmän...

missförstå mig rätt. Jag ÄLSKAR london och england. trivs verkligen hur bra som helst. men det är några saker jag ALDRIG kommer förstå mig på när det kommer till detta landet och folket som bor här, här är mina exempel:
 
1. VARFÖR har de en varmvatten och en kallvattenkran?! det är ju helt efterblivet. en som är skållhet och en som är iskall.. förstår inte detta.. dom sätter till och med in det i nya hus? vad är det för fel på en blandare?
2. idag är det 6:e november. och när jag gick med kidsen till skolan i morse så såg jag MINST tre personer i shorts....... den 6:e november....... snacka om brittish skin
3. Heltäckningsmattor. Överallt.
4. http://en.wikipedia.org/wiki/Marmite <----- vidrigast
5. Vänstertrafik
6. Liverpool-dialekten... på riktigt.. http://www.youtube.com/watch?v=XZJBUGGHYT4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0