color my life with the chaos of trouble

hej!
är helt slut efter denna tisdag! började dagen med att springa med julia. min kondis har ju varit bättre men det gick iaf! sen träffade jag albin en stund och vi pratade om viktiga saker. har haft en sån sjuk huvudvärk hela dagen så allt har känns typ dubbelt så tungt mot vad det brukar. kände mig lagom pepp på att jobba idag men det gick bra tillslut iaf. 13.40 hämtade jag upp lillkillen + två av hans kompisar i skolan eftersom det var "playdate" idag! vi gick till parken så de fick springa av sig lite och sen hem för att äta muffins och melon och sen lekte vi riddare tills det var dags för kompisarna att gå hem. Då hämtade vi tjejen i skolan och vi gick till parken IGEN. man får verkligen passa på nu när vädret ändå är ok!
 
eftermiddagen var som den brukar och innehöll allt från läxläsning till middag och småprat med barnen. så fina är dom ändå! Nu på kvällen har jag bara ätit med mina värdföräldrar och de är så himla bra båda två. 
trivs så bra med familjen och mina fina roommates julia & minna.
 
i morgon firar jag och Albin fem månader! woooh!
and he's taking me out for dinner..! kommer bli bäst som alltid med dig.
 
finast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0