the tallest man on earth

Hej! 
idag är det en sorglig och bra dag. vi börjar med det som är bra med dagen:
- jag lever på känslan efter gårdagens FANTASTISKA konsert, när jag och albin såg the tallest man on earth @ HMV Forum i norra london. kan inte säga annat än att det var MAGISKT och den bästa spelningen på år, kanske någonsin. Han spelade alla låtar jag ville höra. The Gardener, The Wild Hunt, Burden of tomorrow, avslutade med The dreamer och han spelade till och med paul simon's "Graceland" (albin<3). SÅ. HIMLA.BRA. dog
- jag har nyss varit på en annan sorts musikalisk uppvisning. nämligen tjejen i familjens uppträdande. Hon sjunger i skolkören och idag hade de "Harvest Festival" på skolan. Så himla duktig var hon och jag fick tårar i ögonen.. haha så stolt över min fina tjej.
 
Det som gör den här dagen lite (läs; sjukt mycket) sämre är att Albin åker hem idag.
han har varit här i tre veckor nu och delat min vardag. vi har haft det så himla himla fint och roligt.
gör så himla ont att veta att i morgon vaknar jag själv. men vet å andra sidan att det är bäst såhär.
och han kommer förhoppningsvis tillbaka i december. 
 
Livet är så himla bra ändå.
i helgen kommer min fina familj hit, och jag har ett fullspäckat schema för oss! hehe.
 
Puss, bjuder på en bild på kungen himself.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0