25 september

hej! är redan mycket duktigare på att komma ihåg att skriva här!
idag är det en väldigt "vanlig" dag om man kan säga så när man bara bott/jobbat här i en månad. Hade kidzen på morgonen och vi käkade frukost och sen följde jag dom till skolan. nu är jag ledig fram tills 12.40 då lillkillen + hans kompis ska hem till oss. det är "playdate" som gäller nämligen, så nu måste jag hälla i mig kaffe så jag orkar passa två crazy 4åringar! haha så söta ändå.
 
Sen ska vi hämta upp tjejen i skolan, lämna kompisen hemma hos sig och sen gå till biblioteket. Efter det är det läxläsning för hela slanten och sedan suppertime innan jag slutar för dagen. Då ska jag till Covent Graden och träffa Cissi, Linnea, Sandra och Emmie över en öl. Julia kanske hänger med också.
 
idag regnar det INTE! woooh!
saknar alla där hemma.
KOM HIT! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0