it's friday friday

FREDAG! haft en sjukt bra fredag trots regn. började med att jag mötte upp cecilia, och vi köpte kaffe och gick till Julia på Totally Swedish (en svensk matbutik här i Barnes där Julia jobbar). Där tjötade vi och drack kaffe och hade det mysigt i någon timme eller så. Sen var det dags för mig att gå tillbaka och hämta upp killen. Han hade "show n' tell" i skolan idag, och han skulle BESTÄMT ha med sig sig 2 m höga, uppblåsbara dinosaurie. Så det var ju bara att gilla läget och bära den tillsammans med deverse andra skolväskor och jackor över tågrälser och genom buskage på väg till skolan. Men han gjorde succé såklart! Alla älskade "rawori".
 
Efter hans skola var det kalas för två av hans kompisar som gällde. Sjukt kul att se men det var utomhus och vädret var som sagt inte på topp. Så efter jobbet idag var DUSCHEN det bästa ever.
 
Nu är klockan 19.32 och jag ligger i sängen, kollar på skräptv, äter jordgubbar+chips och dricker vin. Blir en riktig "girls night in" ikväll. Eftersom vädret är sjukt deppigt och i morgon ska jag upp tidigt och möta Albin på Heathrow. ÅH.VAD.JAG.LÄNGTAR!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0