påsklov och annat fint

har inte uppdaterat på hundratals dagar som vanligt. men HEJ! nu skriver jag lite iaf. nu har jag "påsklov" eftersom min värdfamilj är i scotland. även mina london-lovers beger sig till sverige för att ha lite lov. och kvar är jag. men det känns rätt bra trots allt. just nu jobbar jag på att slösa så lite pengar som möjligt. bra att passa på nu när mina kvinnor är borta tänkte jag. så dagarna går åt till att göra storkok i köket så jag har mat för veckan, måla, skriva, läsa harry potter och kolla på massa sorgliga filmer så jag kan gråta krokodiltårar i min ensamhet. såg tillexempel en dokumentär om utöya igår. läste även en bok skriven av en av ungdomarna som var där. så himla skönt att vara ensam när man gör såna saker och kunna panikgråta i sin kudde om man nu behagar. just nu dricker jag kaffe, lyssnar på makthaverskan, äter mitt påskägg jag fick av mamma och ritar i min fina skrivbok. tycker verkligen om stunder som dessa måste jag säga. även om det kanske är roligare att dricka öl och laga mat med mina vapendragare här i london. men what to do. ikväll ska iaf jag och jullan på bio. ska bli fint.
 
här fick ni er en uppdatering! PUSS (bjuder på en bild med) generös idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0