om vad som har hänt sen sist

 
det har varit fettisdagen/pancake day/ semledagen här i london. den firade jag, även fast jag hade feber och magont tillsammans med fina londonbrudar. jag åt dessvärre ingen själv eftersom jag inte var helt kry. men här är sandras semla och gevalia kaffe (!!!) som avnjöts på scandinavian kitchen
efter semelätandet gick jag och linnea till klädbutiken JOY. där kunde man skriva "alla hjärtans dag-kärleksmeddelanden" som sattes upp på väggarna inne i butiken. den här skrev jag till min sjöman.
sen var vi och såg SPRY igen. så otroligt stiliga/begåvade män att det är värt att fara genom hela london en tisdagkväll för att få upplevas. spelade gjorde också glodheart assembly. VILKEN musik. sök på deras namn på soundcloud. öronorgasm x 10000!
i fredags var mina fina barndomsvän mathilda i stan. så vi passade på att luncha och ctacha up och jag tog lite truistiga bilder på henne vid picadilly och sånt där. sån himla fin tjej!
och nu är vi framme vid idag! idag har jag vaknat upp bredvid det här kexet. vi åt mysfrukost och sen blev det shopping + utomhuslunch i solen (!!) på westfields. kan än en gång konstatera: Life's good. imorgon är jag och mina fina halmstadkvinnor lediga, så då blir det dagsutflykt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0