en tisdag i london

dagen började hemma hos mig där jag, cecilia & linnea gjorde potatismos och hemmagjorda köttbullar. så fint att vara lite patriotisk ibland. speciellt när det kommer till svensk mat! efter det åkte vi till camden där vi mötte upp sandra. planen var nämligen att köpa öl och snacks och bege oss upp på en av londons högsta kullar för att fira att våren kommit till hit. så det gjorde vi, och vi var alla ganska överens om att dricka öl i solen och titta ut över london var en perfekt sysselsättning en tisdag i februari klockan 16.00. 
 
när det senare började bli lite kallare så tog jag och linnea tuben hem till henne, där vi åt sushi och chillade lite innan det var dags att bege sig ut igen, nu med Cable Café i sikte. det är ett skitmysigt café/bar där de varje tisdag spelar live-musik. och kvällen till ära så var det folkmusik som spelades. så vi beställde varsinn kopp te/kaffe och satt i baren och bara lyssnade på den sjukt bra musiken och konstaterade för 1827464:de gången den dagen att de här är verkligen livet. varenda cell i min kropp livsnjöt! åh. london we love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0