tja tja bloggen!

tänkte berätta om min lördagskväll. den begav sig på klubben "The Monarch" i Camden där det var Movie Soundtrack Night. hur bra?! mitt sällskap för kvällen var sandra, cecilia, frida, moa, klara & camilla. mycket bra! hade aldrig träffat de fyra sistnämnda men vilka grymma brudar! vi drack öl, shottade, dansade och poserade framför en "Pretty Woman bakgrund." mycket vackert. det enda som var mindre bra med kvällen var att klubben ligger i camden. vilket är långt hemifrån. tog mig två timmar att ta mig hem och idag sov jag till 13.30. hehe. dumt. men hade en grym kväll iaf!
 
tänkte också glädja er med att berätta att jag har... FRISKFÖRKLARAT mig själv!!! så nu är jag + min mage happy igen och vi äter allt vi ser på ett ungefär :)
 
så med andra ord; livet är bra. förutom min sjömanssituation då. hatar lite att han är på andra sidan jorden när man själv har en lazy söndag hemma och bara myser. hade liksom velat ha honom här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0