torsdag

  
 en liten trip down photobooth-memory lane.
 

lever sånt fin londonliv. idag måste jag dock träna. jag MÅSTE! ok olivia?!
men i morgon är det äntligen fredag och då är det rosa drinkar och deppig musik
tillsammans med mina finaste halmstadfavoriter. 
 
måste bara bjuda er på mina underbara kids kommentarer den här veckan. citat-maskiner är vad dom är!
häromdagen när jag och lillkillen äter supper så låter konversationen såhär:
 
Han: "One time when I was alive. Me and my mummy and my daddy and my sister went to a pea-factory. and you know what?! they make the pea-skin out of broccoli! After that we went to the pear!"
Jag: Right...
 
en annan jag när jag var busy med matlagning i köket, och tjejen kommer ner från sitt rum, ber jag henne att röja undan i lekrummet.
 
Hon: Do I have to do it all on my own?
Jag: yes sweetie I'm a bit busy..
Hon: I'm like cinderella around here...
 
 
hahah yeah right...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0