after the moment with you

hej!
idag är det den sista måndagen i januari, och jag har precis lämnat kidsen på skolan. har snart varit i london i en månad igen och det är så himla sjukt hur fort tiden går! trodde det skulle bli jobbigt att åka tillbaka efter alla jul och nyårsfestligheter. men det känns väldigt bra faktiskt. har haft många roliga stunder med mina londonkvinnor och mer väntas! iofs så har jag mycket barnvaktsjobb framför mig, men det betyder ju MONEY MONEY och det sitter ju inte helt fel när man är en fattig au pair. det enda som är riktigt jobbigt just nu är att min man befinner sig i caribbean. living in two time zones at once. ungefär 200 dagar tills vi ses igen.
 
ha det fint. det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0