helgen den 11-13 januari

börjar med att ursäkta mig. hemskt dålig uppdatering. förlåt förlåt förlåt. puss på er som ändå kikar in här!
 
  
finaste sandra & linnea på bilden till vänster. fabulous cissi till höger .
i fredagskväll åkte jag, cecilia, sandra och linnea till clapham common för att dricka lite drinkar och catcha up efter julen och nyår och allt såntdär. vi hamnade på en skitnice bar vid namn "venn street records" som var inredd med hundratals lp-skivor och det var även ett live-band som spelade. så himla fint att träffa mina tjejer igen och vi pratade och skrattade och drack öl vi aldrig smakat innan samt de fancy drinkarna cissi håller i på bilden till höger. (klicka på bilderna för att se dem större)
  
lördag i nottinghill. bilderna från vänster; notting hill bookshop, ett popcorn-café & E.T på en röd vägg.

morgonen efter åkte jag med samma kvinnor till portobello road market. hade inte varit i notting hill sen jag var 15 och var i london med mamma. så det var så mysigt! kollade på alla fina grejer och stod länge inne på notting hill book shop (YES! den i filmen.. åh) och beundrade alla fina böcker. tillslut besultade jag & cissi oss i alla fall för att dra hem till mig och käka lunch. på vägen hem såg vi den här awesome street arten med E.T som motiv.
 
senare på kvällen hade vi bokat bord på Belgo i Clapham. och för er som inte vet så är deras huvudgrej att de serverar musslor. vilket är typ det godaste jag och julia vet. så vi drog med oss cissi, sandra, linnea & amanda dit. hade skittrevligt. drack öl och vin. pratade om livet och åt såklart musslor. (eller aa, 4 av oss iaf!) ett kilo slank ner som ingenting. döööööööör vad gott det är. här har ni bilder på mian uppätna musslor och en fin julia!
efteråt tänkte vi bara ta en öl någonstans, men vi hamnade på "The Underdog" i Clapham Common där vi drack drinkar och dansade tills sent på natten. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0