en söndagslista

 
Hur har din dag varit?
den har varit lugn men bra. en sväng i wandsworth med julia, annars bara städat inför mitt finbesök som kommer i veckan. wiho

Vilket är ditt största beroende?
MAT! försöker spara alla pengar jag har förtillfället och försöker kombinera rätter av det jag har hemma. vilket är väldigt svårt eftersom det är ungefär ingenting..!

Vad gör du när ingen annan ser?
äter mat framför datorn, går runt i pyjamas, sjunger i duschen, rapar och småäter. mycket ätande alltså.

Vad beställer du på krogen?
oftast rödvin eller öl. men vid festligare tillfällen cosmopolitan. åh. denna fantastiska drink.
man känner ju sig ju bara så himal fabulous och "sex and the city" med en cosmo i handen!


Vilken är din största skräck?
det kanske jag inte vill skriva i min londonblogg men det finns mycket som oroar mig. framtiden,  att realationer med människor man bryr sig mycket om ska dö ut eller att avstånd ska förstöra fina saker. 


Hur gör man för att ragga på dig?
hmm. alltså såna där grabbar som är riktigt charmiga utan att veta om det. som kan skämta om sig själva, skratta högt och ställer intressanta frågor. det bästa man kan göra för att stöta på någon är att INTE göra det. inget klängigt, cheesy eller sånt. bara vara go, rolig och lagom flirtig. 

Vad har du funderat över på sistone?
framtiden.

Vad var det konstigaste som hände i helgen?
detta var ju en väldigt Okonstig helg. men igår överraskade jag, sandra och cissi linnea tillsammans med hennes föräldrar som är här över helgen och åt världens mysigaste middag tillsammans!
 

När skäms du?
jag skäms när jag haft ett långt samtal med någon på engelska och inser att jag missuppfattat något. när människor skäms för hur andra människor beter sig och när jag ramlar in public. haha


Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
alltså våra bakfyllor vi hade när vi var i prag när vi var 18 år, jag och sju andra tjejer. pizza och gapskratt i solen varenda eviga dag och päs i sängen. så himla underbar resa.


Vem är den mest kända människa du talat med?'
oj. inte PRATAT med så många kända människor. men den dagen jag och emma pratade med lars winnerbäck var ju en av de bästa i mitt 16åriga liv då. haha åh vad fint det var!


Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Grymt (måste.sluta.säga.det) fan, VAAA, livet och gött


Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
"jag gillar att du låter mig vara lilla skeden ibland" hahah världens bästa

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
vad jag ska ha på mig, att komma upp ur sängen på morgonen och vad jag ska laga för mat. såna där roliga problem som alla har ni vet

Vad gör du när du är ledsen?
gråter. målar svarta moln i min anteckningsbok. ringer felicia/amanda. kollar på sorgiga videor och lyssnar på min ledsenlista på spotify.


Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
min svarta skinnjacka


Har du någon gång slagit någon?
min bror när vi var små men aldrig någon på allvar.

Vad ser du fram emot just nu?
att min älskade bästis kommer hit på ondag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0