mother's day och annat fint

idag tänkte jag berätta lite om saker som är fint just nu:
- idag är det mother's day här i england. så alla ni där hemma och här. passa på att pussa extra på era mammor eller bara skicka ett sms. jag skickade ett kort till mamma i veckan och hennes reaktion gjorde min dag. fina mammi!
- våren verkar ju inte kunna bestämma sig om den tänker komma till london eller inte. men i tisdags var det sol och 15 grader här. så efter min och cissis lunch så satte vi oss på muren utanför mitt hus och drack kaffe i solen. så himla fantastisk grej och fantastisk tjej!
- hade en sån jäkla underbar kväll i fredags. spelning och dans i camden stod på schemat och jag och sandra tog kvällens utmaning: DRICKA MYCKET ÖL på största allvar! haha hade så himla roligt!
- tillsist: en extra stor kram går till min bästa sambo Julia. hon lyser verkligen upp alla stunder här i london och man kan prata om allt med henne. finisen! puss på dig jullan!
i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0